Інформація щодо захисту прав споживачів

Читається за 2 хв

Відповідно до Закону України “Про фінансові послуги та фінансові компанії” ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ” надає виключний перелік послуг, що надаються фінансовою установою, а саме позики, у тому числі на умовах фінансового кредиту.

Порядок та умови надання послуг ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ” передбачено Внутрішніми правилами надання послуг надання коштів в позику у тому числі і на умовах фінансового кредиту та Правилами користування послугами ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ”.

Вартість оформлення заявки на отримання коштів у позику у тому числі на умовах фінансового кредиту на сайті https://beecredit.com.ua/ 150,00 грн. для нового клієнта, та 100,00 грн. для повторного. Повна вартість користування послугою зазначається у договорі із кожним позичальником окремо, відповідно до процентної ставки, встановленої ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ”, та фактичним строком користування позикою позичальником.

Процентна ставка є фіксованою і встановлюється на рівні для першого звернення за Основний період 2,25% в день/909,56% річних за умови що в році 365 днів, Процентна ставка за Другий період 2,28% в день/832,20% річних за умови що в році 365 днів для повторного звернення Процентна ставка за Основний період 2,33% в день/909,32% річних за умови що в році 365 днів та Процентна ставка за Другий період 2,28% в день/832,20% річних за умови що в році 365 днів і нараховується за кожен день користування позикою. Будь-які штрафи за відмову від укладення договору з боку Клієнта чи ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ” не передбачені.

З метою захисту своїх прав споживачі фінансових послуг ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ” можуть звертатись за допомогою на телефон гарячої лінії 0 800 200 001 (безкоштовно по Україні), на електронну пошту [email protected] або письмово за адресою 04052, м. Київ, вул. Глибочицька будинок 40 , корпус літ. Н-П, офіс 30, описавши підстави та порушення права, що мало місце.

В разі, якщо з боку ТОВ “МУЛЬТІКРЕДИТ” споживачі фінансових послуг не отримали відповідь чи вважають, що порушення права не є припиненим, споживачі фінансових послуг можуть звернутись в контролюючі органи, зокрема:

Орган, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг:

Національний Банк України

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601

Телефон: 0 800 505 240

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

Орган з питань захисту прав споживачів:

Державний комітет України у справах захисту прав споживачів:

Адреса: 03680, м. Київ, вул. Антоновича, буд 174,

Телефон: +38 (044) 528 92 36.